Ny duschad.

Precis kommit ut ur en skön dusch, stod där inne bra länge och det är de som är det bästa med lägenheten. Man får ha hur varmt man vill och man kan duscha hur länge man vill utan att det syns på någon vattenräkning.
Tvättmaskinerna jobbar för fullt nere i källaren och snart dags att springa ner igen för att lägga i två nya maskinern. Jag ska även börja med maten om en stund, nu är magen hungrig och det blir kycklingfilé idag.

Kväll bjuder nog inte på några planer alls. Inte för min del iallafall, Johan´s får jag reda på när han kommer från jobbet om 20 minuter.

Jag har bara en sak uppbokad och det är klockan 10, Paradise Hotel och fy fan vilka underbara avsnitt det kommer bli, det kommer verkligen bli grymt spännande att se när den "nya" jokern kliver in i huset. Hoppas tiden går fort och att kvällen bara springer iväg. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback