Natti.

Kan ni förstå att det verkligen är 21 minus ute? Jag kan det inte iallafall!
Har det någonsin varit såhär kallt i Skövde, iallafall inte så länge jag kan minnas.

Jag ska strax krypa ner i sängen, ögon börjar bli väldigt tunga nu. Johan har gått över till Chim, de skulle kolla på någon film och Tyson ligger redan och sover. Bra att han värmer upp min plats.

Imorgon tänker jag inte sova bort hela dagen utan gå upp tidigt för att träna på crosstrainern och är det inte allt för kallt ska jag gå en promenad, eller jag gör det säkert även om det är kallt men då får Tyson stanna hemma. Visst är det synd om hundarna som inte har några skor på sig, kan inte ens tänka mig hur kallt det skulle vara att gå utan skor.

Vi ska även åka till mamma och Bosse under dagen imorgon. Johan ska fixa deras nya skrivare och jag ska passa på att kopiera några papper som jag ska skicka in till akassan, blir så arg på posten som ska krångla. Skickade in papper den 28.e men det hade fortfarande inte kommit in idag när jag ringde och då kanske jag inte får några pengar denna månaden därifrån heller. Jag vill inte leva fattigt längre, jag vill kunna ha en bra ekonomi och helst av allt skulle jag vilja ha ett jobb men jag söker och söker och men inget händer. Snart rullar nog tankarna iväg till att börja plugga igen, kanske börjar känna mig redo för det igen om det inte händer något på jobbfronten snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback