Natti

Ojojoj så trött jag är nu, känner mig helt konstigt och så fort jag ställer mig upp snurrar det i hela huvudet.

Vi var iväg till Maxi förut, köpte hundmat och grisöron till Tyson. Babyolja då jag använder det när jag duschat, nya ansiksmasker. På vägen hem hämtade vi pizza från American Pizza och det satt verkligen bra i magen och var hur gott som helst. Både jag och Johan älskar deras el taco pizza och nu har vi inte ätit den på ett tag.

När vi hade ätit blev vi slöa båda två och hamnade i soffan, Johan spelade och jag försöka sova en stund men det gick då inget vidare. Vid 9 kom Stefan och nu tittar de på tv. Jag ska tvätta av mig sminket och sedan krypa ner i sängen och sova.

Imorgon blir det förhoppningsvis Hem & Hobby i Hjo tillsammans med Mickis. Om våra pojkar följer med återstår att se men jag hoppas det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback