Mycket sömn.

Känner mig verkligen pigg idag, har fått så mycket sömn vilket jag inte har fått på nästan 3 veckor. Inatt vaknade jag bara 1 gång men kunde somna om lika fort igen.

Vaknade imorse av att mamma ringde men jag valde att somna om då Tyson ändå inte vill gå ut. Han väckte mig vid 12 igen och nu har vi varit ute på promenad, jag har fått frukost i magen och Tyson sover igen. Strax ska jag ta tag i att städa toan och sedan dammsuga och torka golven. Ska även passa på att bädda rent i sängen och låta Tyson sova i sin egna säng i fortsättningen, det fungerar inte riktigt att ha honom i sängen eftersom han tror han kan ta hur stor plats som helst.

Nu är det dags att fördriva tiden tills min älskling kommer hem. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback