Mycket gjort.

Idag har jag fått ganska mycket gjort om man tänker efter. Skönt att ha haft en dag med lite sysslor.

Var nere hos farmor och farfar och fikade förut. Trevlig att träffa dem ibland och idag var de båda på riktigt gott humör. Stannade dock inte så länge eftersom jag skulle hem och göra mat, blev potatismos och ugnsbakad falukorv.

Efter maten har vi inte gjort så mycket, mamma var här och lämnade treo eftersom jag har sån fruktansvärd huvudvärk men nu börjar den avta. Jag ska strax lura med mig Johan upp till affären, får se om jag lyckas eftersom han verkar ganska trött idag.

Sängen ska det bli tidigt ikväll iallafall, imorgon kommer mamma hit tidigt. Hon ska pröva mina sommarkläder eftersom de snart åker till Thailand. Så avis på dem, jag vill också åka utomlands.
Ska även upp och ringa för att härja med akassan, nu jäklar vill jag ha mitt beslut. Man kan ju tyvärr inte leva utan pengar i dagens samhälle. Ska även ringa arbetsförmedlingen och hoppas på att inte behöva sitta 2 timmar i telefonkö till min kontaktperson. Det är en ren skandal igentligen, varför har man en kontaktperson när de ändå inte går att få tag i? Bättre utan och att man kan prata med dem som är lediga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback