Mössa till hunden?

Trött och hängig är verkligen de rätta orden för hur jag känner mig nu. Kan knappt hålla upp ögonen men jag SKA tvinga mig själv eftersom jag vilken sekund som helst ska sätta mig i soffan.
Men först ska jag göra iordning fil och blåbärsoppa och efter det hoppas på att inte ha ont i magen inatt.

Satt och tänkte på en sak förut. Johan var ute med Tyson tidigare ikväll och dirket när de kom in kom Tyson fram till mig och la sitt huvud i mitt knä, jag klappade honom och kände precis som alltid att han var iskall om sina stackars öron. Stackaren men han gör jämt så när han varit ute och det är kallt.
Varför finns det inga mössor för hundar? Eller gör de det, isåf vart? Jag har aldrig sett det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback