Mobilen vid örat.

Natten har verkligen varit hemsk, det krävs väldigt mycket för att jag ska gråta av smärtan men inatt rann tårarna som aldrig förr. Det var riktigt längesedan jag hade såhär ont sist, tillslut somnade jag av all gråt och all smärta.

Vaknade vid 9 imorse men bestämde mig för att somna om igen och vaknade igen vid halv 11 av att Mimmi ringde. Nu har vi suttit och pratat i nästan 1 timme, tur vi ringer gratis till varandra. Haha.

Ska strax åka och handla men först vänta på att alla golv torkar, solen låg på idag och jag såg allt damm, självklart åkte dammsugaren fram direkt och då passade jag på att torka dem också. Har även lyckats med att trampa i hinken och det var inget roligt alls. Bara att torka om.

Tappade min telefon på balkongen förut och där kan jag lova att det inte är lite snö. Men med en hårfön och handduk klarade den sig mycket fint denna gången också. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback