Middag hos Helene.

Vaknat sent idag också och har sovit lika dåligt som jag gjort de senast 4 nätterna. Ikväll ska jag iallafall gå och lägga mig tidigt så att jag kan komma upp i tid imorgon. Nu ska jag börja med mina rutiner igen, morgonpromenad osv.

Här händer det inte mycket idag. Vi ska strax åka till Helene och Björn där det bjuds på middag.
Tyson ska även få passa på att springa av sig så att han är riktigt trött ikväll.

Ska försöka hitta någon bra film tills ikväll så jag kan slappa på soffan. Johan börjar jobba imorgon så ikväll blir det tidigt i säng för hans del, funkar inte att vara upp till 4 varje natt när man ska upp och jobba klockan 7 men han kommer nog vara bra trött imorgon då han ska upp. Än har han inte lyckats vända på sitt dygn och nu är det lite sent påtänkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback