Maxi

Här händer det inte mycket idag kan jag lova. Vi var iväg till Maxi förut, blev en massa frukt inhandlat till mig, även mjölken var slut hemma. Har jag sagt det innan? Att Johan är helt tokig i mjök!

När vi kom hem började jag med maten, idag var det lasange som var önskemålet.
Det satt alldels utmärkt i magen och vi hade tur som även fick två matlådor över.
Någon dag ska jag göra massa massa mat och frysa in, så skönt att kunna ha matlådor klara.

När vi hade ätit kom Jonas hit. Så nu kan ni säkert gissa vad killarna sysslar med.
De sitter som två små barn framför Johan´s PS3.
Själv ska jag snart gå in och lägga mig och läsa min nya tidning, börjar bli ganska trött.

Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback