Lördag.

Här kom jag inte upp tidigt idag heller. Vaknade vid 12 av att mamma ringde men jag har sovit så otroligt dåligt inatt, varit uppe på toa 4 gånger och när man väl somnat om och sover som skönast så är det dags att gå upp igen.

Johan ligger fortfarande och sover och det gör även Tyson. Han gick och la sig igen efter sin morgonrunda, jag kände att det inte var någon idé eftersom jag ändå bara skulle somnat om. Istället fick det bli två koppar kaffe och nu är jag pigg. Jag har börjat tjatta på Johan om att han ska gå upp men det verkar inte hända något men som vanligt ger jag mig inte förens hans står upp.

Om en timme ska vi äta hemma hos mamma och Bosse. Mamma frågade om vi ville ha mat eftersom vi ändå skulle upp dit då Johan ska installera deras nya skrivare och självklart tackar man inte nej till mat.

Senare idag vet jag inte vad vi ska göra men jag känner för något riktigt roligt. Men vad? Det återstår att se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback