Laddad Ipod.

Så var vi hemma igen eller vi har varit det en stund nu.
Middagen var jätte god och det är alltid lika underbart att komma ut på landet. Tyson blev överlyckling när han fick springa lös och skuttade runt i snön som tusan men nu är min sötnos trött och ligger och sover.

Jag satte mig här en stund, beställt gardiner åt mamma och Bosse. De ville ha likadana som jag har i vardagsrummet men hade hittat dem i katalogen och därför fick jag beställa dem.
Har även lagt in massa bra musik på min Ipod eftersom det är vardag här hemma imorgon igen och det betyder att jag ska börja med min hårdträning och nyttig mat. En morgonpromenad på 45 minuter och en på fm/em, ska även använda crosstrainern och äta mina grönsaker och inom kort kommer vågen stå på -5kg. Ska bli skönt att komma igång igen och jag har slängt att gott som vi har hemma, nu finns enbart popcorn kvar och en himla massa frukt. Mumsigt det också.

Snart ska jag krypa ner i sängen och somna gott, jag hoppas på att få en hel natt med sömn och slippa mina toalett besök.


Kommentarer
Postat av: Madde

du verkar ju en hejjare på å gå ner i vikt.. du kan väl dela mä dig lite mer detaljerat av hur du gått till väga!? :-D hehe.. väga va d ja ;-)

2010-01-10 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback