Konstig händelse.

Jag lyckades lura med Johan till affären även Tyson var med men honom behöver man knappast lura till att åka bil. Och jag kan inte låta bli att beklaga mig lite, vintern är inte min vän och jag tror nästan han har börjat läsa min blogg för nu är fan -17. Jag gör snart som björnarna, jag går och lägger mig och vaknar när värmen kommer.

Vi har precis fått mat i magen men det var nog bara ett falskt alarm från min mage, för som vanligt så var jag inte alls hungrig och åt inte allt för mycket. Undra vad det är fel på mig igentligen men det är som att magen bara vänder och säger stop när den får syn på mat.

Under middagen hände det något konstigt. Jag började nysa och inte bara en gång utan 10 och nu har jag blivit jätte förkyld och näsan bara rinner. Ni som känner mig vet hur mycket jag hatar att nysa, jag kan inte ens nysa för jag håller för näsan. När min pappa fanns och jag nös som fick jag alltid höra: "ut med det Ida". Men det går inte för det gör ont. Haha. Och om jag ska bli sjuk nu så är det min värsta fiendes fel och han heter VINTER!!!!!!!

Nu ska jag ringa Mimmi och berätta om denna roliga händelse men jag vet att hon kommer bara skratta åt mig.
Efter samtalet med Mimmi ska jag sätta upp de nya gardinerna och självklart ska ni få se ett kort men det kommer upp senare ikväll på bloggen.
När de är uppsatta får det bli ett varmt för mig, som jag fryser och som näsan snorar. Suck.


Kommentarer
Postat av: Jonahvanja

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-06-14 @ 13:16:44
URL: http://jonahvanja.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback