Klart

Nu har jag lugnat ner mig lite, har iallafall skrivit klart brevet och det blev bra tillslut med lite ändringar. Bad Johan läsa igenom det och ändra om något stod fel, när jag skrev var jag så arg och blev bara argare när jag läste men nu är allt ändrat.

Vi har ätit en god lasange, var ett stund sedan nu. Blev en sen middag idag.
Snart ska vi kika på film, får se vilken det blir och efter det får de bli sängen. Ganska trött men kanske inte så konstigt, gick upp tidigt idag. Det ska jag göra imorgon med eftersom jag ska till vårdcentralen klockan 11, börjar faktiskt bli lite små nervös och jag hoppas på att det inte är något större problem och att jag absolut slipper sjukhuset.



Kommentarer
Postat av: Mattisvilja

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-08-29 @ 13:57:45
URL: http://mattisvilja.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback