Klar på VC

Nu har jag varit på vårdcentralen. Stick i armen blev det, de tog levervärden och även på njurarna och på måndag får jag reda på svaren. Jag hade inte urinvägsinfektion och jag var inte gravid. På måndag ska jag även ringa KSS de har en öppen mottagning med undersökningar och jag ska boka tid för gastroskopi, fick en remiss på vårdcentralen till det. Jag tänker kräva att de får göra det på mig enbart när jag sover, aldrig att jag är vaken när de kör ner en kamera i magen på mig. Haha.


Efter vårdcentralen åkte jag vidare till esplanden, handla medicin på apoteket, köpa bordsunderlägg till köksbordet och även handla lite inne på Maxi. Som vanligt så var det sjukt mycket folk. Mimmi ringde under tiden jag var där och berättade att de kommer senare ikväll, de skulle skriva på huset. Japp ni hörde rätt, de fick huset och då får vi säga ett stort grattis och lycka till. Tippen glömde jag helt av och det var nog lika bra det, kunde knappt bära kassarna ut till bilen konstigt att man ska bli så öm när de tar prover.

Har precis kommit in från en promenad med Tyson. Ska alldels strax börja städa men först torka ur kylskåpet, de behövs iallafall varannan vecka.


Kommentarer
Postat av: madde

va rolit att Mimmi fick huset! du kan inte länka så man får se på d? ;-)

2010-01-23 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback