Kass

Jag är verkligen precis kass på att gå och lägga mig, speciellt när jag väll säger det men ikväll har det inte varit så lätt eftersom mamma ringt hela tiden och det värsta som finns är att somna och direkt efter bli väckt av telefonen. Tur jag inte hade lagt mig och att hon visste om det.

Hur som helst så har jag varit snäll och hjälpt en gammal jobbarkompis att fixa fram en killes mobilnr.
Som sagt jobbar man i en affär så har man ju även chansen att titta på folk, perfekt igentligen.
Tur var med oss denna gången och Johan kände denna person, lätt som en plätt. Tänk om det vore så jämt.
Jag har iallafall gjort en snäll sak idag, hoppas hon kan slita sig från telefonen bara. Haha. Sms med nya personer är livsfarligt, jag har själv varit med om det men det var längesedan nu. Mamma och pappa förstod aldrig vart mina pengar på mobilen tog vägen, där har vi förklaringen mamma ;)

Jag har passat på att söka 4 jobb idag också, gjorde även det igår kväll.
Nu jäklar ska jag ha ett jobb om det så ska vara ett riktigt skit jobb, jag får iallafall något att göra.

Hur som helst så tänker jag gå och lägga mig NU

PS Ingen mens än. Vad tror ni? Om vi skriver riktigt riktigt mycket om den här så kanske den kommer? Jag ska fan efterlysa den annars! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback