Kändes bra.

Nu har jag varit iväg och kom hem för en stund sedan. Min första intrevjuv som jag var på kändes skit bra, jag gick därifrån med ett leende på läpparna och hoppas nu på att få det. Den andra kan kvitta, kändes inget bra alls.

Ska strax åka upp till mamma för att lämna hennes nyckel, Lotta skulle låna den då hon ska ta in posten medans de är borta. Snart kommer även min älskling hem och då ska vi iväg och handla men först får de bli mat, vet inte bara vad vi ska äta. Förslag tack!

Sitter och kollar massa sidor på internet nu, jag drömmer mig verkligen bort.
Jag vill så gärna och jag hoppas också, jag vet även att jag inte är själv om att hoppas heller.
Vad det är jag pratar om tänker jag hålla för mig själv, inte helt för mig själv eftersom jag och Johan berättar allt för varandra. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback