Kan man sakna?

Får man skriva precis vad man vill i en blogg? Exakt hur man tänker eller finns det några som helst gränser?

Jag la mig i säng för att somna en stund men det var helt omöjligt, jag är jätte trött men kan inte somna. Får istället hoppas på en tidig nattsömn.
Potatisarna är klara och redo för att bli skivor, snart ska jag sätta igång med dem eller rättare sagt matberedaren ska och även köttet ska stekas. Blir en lite fusk middag idag men så himla sugen på potatisgratäng.

Har ni hört någon gång om att en person längtar efter sin mens? Jag gör det nu!
Magen spänner och mina bröst värker, håller verkligen tummarna för att den kommer idag. Brukar ALLTID komma torsdag klockan 3, ibland halv 4.
Kommer den inte idag utan istället är försenad några dagar kommer mina bröst att sprängas, de gör de vilken sekund som helst ändå.
Jag har aldrig tidigare väntat och längtat så på att få den som nu, annars är jag bara trött på den och skulle göra precis vad som helst för att bli av med den och det kanske inte är så konstigt eftersom jag fick den redan som 10åring, va tusan man är ett litet barn då ju!
Men nu har jag så fruktansvärt ont i mina bröst och magen känns som att den ska spricka på mitten vilken sekund som helst, att de ska bli ett streck tvärsöver magen och att den öppnar sig tillslut. Usch.
Inatt var nog värst, jag somnar alltid på min vänster sida men vaknade inatt av att jag la mig på magen och trodde rent ut sagt att brösten hade spruckit, helt ärligt så sprang jag in på toa och tände lampan för att se men de satt där de skulle och det är väl en himla tur det, så snäll du kom snart innan hela jag exploderar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback