Kalas

Oj vad dålig jag har varit på att skriva blogg idag! Det ska inte hända igen!

Har dammsugit min bil idag och nu är den som ny innuti, skönt att allt hår från Tyson är borta. Det var bra kallt kan jag meddela också, när jag kom hem fick det bli en dusch direkt och även en massa stress. Klockan 3 var det dags för kalas, killarna börjar bli stora nu men det var iallafall trevligt. Johan åkte tidigare eftersom han skulle på bio. När kalaset var slut åkte jag till Maxi, fick med min Mickis och Nicklas också. Tyson behövde hundmat för den var nästan slut. Efter Maxi hamnade vi här och har bara slappat i soffan och när Johan kom hem blev det en film som precis är slut. Han är nu ute med Tyson och snart ska vi sova.

I veckan händer det inte så mycket. Onsdag ska jag till arbetsförmedlingen på någon möte men annars finns det inga som helst planer. Imorgon blir det städ iallafall, syns när man inte städat på hela helgen och nu behövs det verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback