Inpackning.

Här har det inte hänt mycket idag, har inte direkt haft någon ork till något.

Sitter just nu med inpackning i håret, ska strax gå in i duschen igen och skölja ur det. Har i den lite längre idag än 10 minuter, ger bättre resultat då. Efter duschen ska jag göra mig iordning och sedan börja med maten, då är den klar lagom tills Johan kommer hem.

Ikväll ska vi på bio och jag hoppas att filmen är bra, dock har jag hört att den inte är lika bra som boken men så brukar det alltid vara. Innan bion ska jag göra slingor i Malin´s hår, hon ringde och frågade det förut och jag har ändå inget för mig så självklart kunde jag göra det.

Nu är mamma och de påväg till Göteborg och landvetter, vilka lyxisar. Planet lyfte vid 8 ikväll och då har de en 12 timmars färd i luften framför sig och när de landar är det värme och sol.
Jag hoppas på att värmen snart kommer hit också men mamma berättade att de skulle bli 10 minus imorgon och det innebär att jag inte tänker gå utanför dörren i onödan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback