Huvudvärk.

Huvudvärk kan komma plötsligt som de säger på reklamen och jag håller verkligen med dem.
Hur tusan kan man vakna av huvudvärk igentligen? Bland det värsta som finns iallafall!

Har haft huvudvärk till och från under hela dagen men valt att inte ta en treo och alvedon har vi inga hemma. Alvedon kan jag bara drömma om att de ska hjälpa eftersom jag brukar få sådan huvudvärk att det enda som hjälper är att spy eller att ta en treo. Idag har jag dock valt att inte ta någon treo då jag vet att de inte är bra för magen men nu har jag inget annat val. Den har precis brusat upp och jag hoppas verkligen att jag får somna om igen.

Ska nu krypa ner i en varm säng igen där världens underbaraste människa ligger. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback