Hund fis.

Jag tänker snart gå och lägga mig och sova för natten, jag struntar i om det är alldels för tidigt och om jag vaknar inatt för nu kan jag knappt inte hålla upp ögonen längre. De åker igen hela tiden, jäkla Johan Blund.

Min hund är ibland det vidrigaste jag vet, han kom utspringade från sovrummet i en jätte fart förut och självklart gick jag in för att kolla vad det var frågan om men fick vända lika fort som jag kom in. Han hade helt enkelt flytt från sin egna illa luktande fis. Ja han kan vara otroligt ibland och roligast är när han sätter sig ner och ibland fiser, han tittar då bakom sig och undrar vad det var som lät. Ja han är inte bara vidrig utan även blåst men hur gullig som helst ändå. Alice ligger är inte hon heller sen på att fisa, hon kan nog vara värre till och med. Ibland kan man riktigt se hur hon tar i och så börjar det lukta men hennes brukar inte låta, hon är med andra ord en smygare. Hundarna har självklart även dem behov men de kan göra de precis vart som helst, de kan fisa vid matbordet och de kan sätta sig och bajsa precis överallt och de kan även kissa vart de än går. Jag vill också vara hund och kunde göra allt utan att få skäll, okej att de får skäll men man ger med sig direkt efteråt då man ser hur jäkla söta de är. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback