Högsta nivå.

Jag är i full gång igen, städning på högsta nivå. Har precis dammsugit soffan och torkat golvet i vardagsrummet och datarummet. Väntar just nu bara på att de ska torka så att jag kan ta de andra rummen sen och under tiden de torkar tänker jag ta en tur på crosstrainern. Ska även passa på att skura toan idag så är det gjort. Så skönt när de är gjort sen, jag gillar ordning och reda men det kanske ni redan har märkt.

Mycket mer än städ ska jag inte göra idag förutom att laga mat men det är ju en självklarhet.
Ikväll vet jag inte vad som händer, får se om Johan har några planer för kvällen men det tror jag inte eftersom han hade väldigt ont i sin rygg. Jag ska iallafall kolla på PH ikväll klockan 10, underbart. Ska även hinna med en promenad med Mickis, lovade det igår och det är skönt att röra på sig men det får nog bli senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback