Hel dag.

Nu har vi kommit hem igen, har varit bort hela dagen. Blev middag hemma hos mamma och Bosse vid 2, det bjöds på kyckling och pommes som var riktigt gott. Är det något jag verkligen gillar så är det kyckling men ett tag blev det alldels för mycket och har därför inte ätit det på ett tag. Men nästa vecka när jag börjar med mina grönsaker igen så blir det självklart kyckling, fisk och annat gott kött till. Johan grejade med deras nya skrivare efter middagen och fick tillslut ordning på den. Jag kunde tyvärr inte skicka in mina papper genom mail som jag hoppats utan istället fick jag kopiera dem och skicka dem med posten. Johan var inne och vägde det i affären och nu finns det frimärken efter hur mycket det vägde och imorgon åker de iväg med posten, så på måndag hoppas jag verkligen att akassan har fått in dem så jag får reda på hur mycket jag får i ersättning. Nu känns det som att allt ordnar upp sig.

Här händer inte speciellt mycket ikväll. Johan pratade om att åka in till stan förut men vet inte nu hur det blir, han sitter just och pratar i telefonen så vi får väl se. Jag ska plocka fram dammsugaren nu och ta ett varv med den och sen bara slappa.

Ikväll ska jag verkligen försöka komma i säng tidigt för imorgon måste jag komma upp i tid. Nu måste det bli en ändring på min vardag och även Johan´s eftersom han börjar jobba på måndag. Kommer kännas konstigt men jag ska nog kunna hitta på något som gör att tiden går. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback