Hårt.

Efter 30 minuter på en crosstrainer är man slutkörd, iallafall om man ger gärnet och det var precis vad jag gjorde. Imorgon känns det säkert ännu mer men det är bara en härlig smärta, jag gillar träningsvärk eftersom man då vet att träning hjälpt. Klockan 5 drar jag med mig Mickis på en promenad, 60 minuter är lagom. Hon startar sitt nya och nyttiga liv idag, fick massa råd av mig igår med dock tyckte inte Nicklas det lät kul eftersom han får en himla massa grönsaker till middag. Denna veckan ska jag köra stenhårt, vågen ska stå på -2kg på lördag. Ger jag bara tusan i allt onyttigt och håller mig till grönsakerna rinner vikten av mig som bara den, blir även en del långa promenader i veckan och hårdkörning på crossen. Men efter -2kg är det slut på rasandet i vikt, Johan tycker jag kan sluta nu men jag tänker då inte ge mig ännu. Mamma säger till mig att jag kommer bli för smal om jag inte slutar nu men jag hade mitt mål och dit ska jag komma och när jag är vid målet kommer jag berätta för er alla vad vågen står på.

Dags för ett samtal till systeryster och efter det en dusch.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Om vi får huset tar jag tyvärr tillbaka crosstrainern :P

2010-01-18 @ 14:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback