Hårinpackning och Mask

Sitter just nu med hårinpackning och ansiksmask, passade på att göra båda samtidigt så slipper jag ta så lång tid på mig.

Inatt kunde jag äntligen sova och ni kan bara gissa om jag sov skönt. Vaknade imorse av att Johan gick upp för att gå ut med Tyson och det händer inte ofta att han går upp innan mig.

Har ätit lite frukost och som jag skrev innan håller jag på och gör mig iordning.
När vi båda är klara ska vi ge oss iväg till mediamarkt och esplanaden. Johan skulle kolla efter någon duschslang och på elin´s ska vi kika på blommor och en ny duschslang.

Senare ikväll vet jag inte vad som händer och förhoppningsvis inget, jag har ingen större ork till något då jag känner av mina magsmärtor men det ska inte hindra mig från att åka iväg en stund. Efter det kommer jag antagligen vara helt slut, det är så det brukar bli men en risk som man får ta.

Messade lite med mamma imorse, de hade badat och solat hela dagen och nu regnade de.
Då fick hon tillbaka: Här är strålande sol, -3 grader och en jävla massa snö. Bort se från de sista så kanske vi hade haft det kanon. Haha.

Dags för duschen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback