Handlat.

Här händer det inte mycket....

Vi har varit iväg och handlat, det behövdes verkligen och nu slipper man fundera på vad tusan man ska äta till middag varje dag. Även lite städsaker och imorgon ska jag ta tag i toan, den ska få sig en rejäl omgång, helst av allt vill jag ha ut badkaret men kommer säkert ångra mig då jag inser att jag inte längre kan krypa ner i ett varmt bad.

När vi kom hem och plockat upp alla varor var det dags att fylla magen med mat. Johan fixade den idag och det bjöds på pastasås, mycket gott. Jag diskade efter maten och sedan har vi inte gjort något.
ska strax bänka mig framför tv och kolla på PH som börjar klockan 10 och efter det får det bli sängen för min del, är sådär lagom trött idag eftersom jag bara sovit 4 timmar. Ögonen börjar redan kännas tunga men ska tvinga mig själv att hålla uppe ögonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback