Handla | Städa

Varit iväg till Kvantum och fick en del mat inhandlat. Nu ser kylen och frysen lite roligare ut och inte gapar tom, mamma fick även hon med sig en del hem. Har köpt blåbärssoppa till min mage och hoppas nu på att det ska hjälpa, det fungerade iallafall när man var yngre. Skurmedel blev det också och nu har jag dammat i hela vardagsrummet, byt blommor i fönstren,ändrat om på hyllorna, dammsugit och torkat golven i varje rum, har även dammat i sovrummet och datarummet och snart är det dags för köket. Hallen fick sig en omgång i lördags så där behövs inte, senare sen blir det toaletten.

Nu är det snart dags för en paus eftersom det snart kommer hem en Johan och vill ha mat och vad gör man inte som "hemmafru". Även min mage vill ha mat men jag väntar så att vi kan äta tillsammans, ganska tråkigt att äta själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback