Gårdagen.

Hann inte med att skriva igår, eller rättare sagt jag orkade inte!

Igår fick Johan äntligen köpa sin ljudkabbel och var väldigt nöjd med den. Vi var inne på Chili och frågade om bäddsoffan då den har sprukigt på ett ställe och självklart skulle de ordna det, tur det eftersom den inte ens är ett år. Sedan åkte vi vidare till Esplanaden, blev apoteket då jag behövde köpa handkräm eftersom händerna blir helt förstörda i detta väder, sedan Claes Ohlsson där vi inhandlade en ny duschslang.

Efter alla våra ärenden åkte vi hem för att hämta Tyson och sedan vidare ner till Helene. Hundarna busade för fullt med varandra och Tyson fick skäll av Alice, tur att hon är i hans storlek och kan säga ifrån. Han var på och nosade på henne hela tiden igår eftersom hon löpte men han försökte aldrig med något. Lilla Stina skyddade Alice och försökte sig på att ge Tyson stryk. Var himla kallt ute så efter ett tag gick vi in och värmde oss med en kopp kaffe.

Vi blev inte kvar så länge eftersom de skulle åka och handla.
På vägen hem stannade vi till i affären och när vi kom hem gjorde Johan egen pizza. Mumsigt som bara den. Resten av kvällen spenderades i soffan tillsammans med Mickis och Nicklas.

Jag och Johan kom i säng först vid halv 3 och båda somnade direkt.

Idag händer det inte så mycket. Min mormor ringde för en stund sedan och frågade om jag kunde köra in dem till resecentrum imorgon då de ska ta tåget till Stockholm för att sedan flyga vidare till Thailand och självklart kunde jag göra det eftersom jag inte har något inbokat förens senare på dagen.

Johan står i duschen och jag ska snart göra mig iordning, vi ska åka till ÖB och kika lite och även handla sköljmedel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback