Gammelmormor.

Nu har jag precis kommit hem, har varit och firat min gammelmormor som fyller 85 år idag och det är helt overkligt vad pigg hon är för sin ålder. Fick jätte god smörgåstårta som hon gjort och sen var det mest prat om Thailand eftersom mormor´s, hennes bror, hans fru, mormor´s syster också var där och alla älskar de landet.

Stannade till vid Kvantum på vägen, vårt toalettpapper var slut och det är de värsta som finns. Johan är hos Micke så jag och Tyson är själva hemma, funderar på om vi ska se någon film och kanske somna till den. Är ganska trött eftersom jag somnade vid 5 imorse, håller tummarna för en natt med sömn.

Nu börjar det snurra i huvudet på mig att de kanske är något allvarligt med min mage, sånt man annars inte tänker på iallafall inte jag. Förut när vi hade ätit domnade min tunga bort, otäckt.

Har gjort om i köket lite idag, nya blommar eftersom mina dog och denna gången fick de bli plast. Ändrade lite i alla fönster och flyttade på sakerna. Har även gjort om lite köksbordet och nu ska jag bara köpa ny underlägg, bordet blir så förstört annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback