Fullt upp hela dagen.

Det får bli ett sent inlägg idag då jag inte hunnit med att skriva tidigare.

Inatt fick jag sova hela natten utan att vakna en enda gång. Vaknade vid 10 imorse av att mamma ringde men efter det samtalet somnade jag om direkt. Vaknade inte förens 12 nästan gång då Johan gick upp, Tyson hade väckt honom och ville gå ut. Mamma ringde igen och frågade om ville följa med till Maxi och det ville vi så det var bara att göra oss iordning och sedan hämtade de oss.

Kikade lite affär, köpte ansiksmask på H&M och Nagelklippare och en nagelfil på Kick, nu ska det bli ordning på mina naglar och de ska verkligen inte gå av. Ska sköta dem ordentligt nu eftersom jag inte bitar eller pillar bort dem längre. Handla även lite på Maxi, Johan hade inget schampoo kvar och använder inte mitt eftersom de är "tjejschampoo", blev även lite annat smått och gott.

När vi kom hem kom även Helene hit. Lurade på henne mina lilagardiner som jag inte använder och de ligger bara i garderob. Hon blev jätte glad eftersom har lila detaljer i sitt vardagsrum. Vi satt och pratade lite och Johan hjälpte henne med hennes dator. När hon hade åkt var det dags att få mat i magen, idag blev det pannkakor och jag kunde använda två stekpannor eftersom jag fick en ny i julklapp. Perfekt, det gick ju jätte fort.

Kom hem från affären för en liten stund sedan. När vi ändå var ute och åkte blev det upp till mamma och Bosse en sväng. Lånade deras skrivare och kopiator så imorgon ska jag skicka in mitt brev till akassan. Johan har satt sig för att spela och jag ska krypa ner i ett varmt skumbad. Göra hårinpackning och ansiksmask och läsa min nya tidning. Underbart.


Idag har jag inte haft ont i magen en enda gång och det är verkligen skönt!
Jag hoppas att det inte kommer inatt nu bara.
Men har nog kommit fram till felet: Infektion i magsäcken/matstrupen eftersom diclofenac hjälper som är till för infektioner. Ska ringa imorgon och boka tid, får jag inte tid denna veckan så åker jag in akut, finns ju folk som åker in för mindre så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback