Fredag.

Och snart var även denna dagen slut.

Vaknade första gången vid 9 imorse av att klockan rinngde, gick upp för att ringa mina samtal som jag skulle hade bestämt mig för men var alldels för trött för att stanna upp efter det så det fick bli sängen igen och jag somnade om. Vaknade vid 11 igen och vid halv 12 vaknade även Tyson och ville gå ut.
Mamma och Bosse kom hit och hade köpt med sig fika som vi gottade oss med. Efter en stund körde jag hem dem igen men vilken tid det tog att skrapa rutorna på bilen. Dumma vinter. Stannade hos dem och tag och kollade i tidningen om jag skulle beställa någon från planet eftersom de snart åker utomlands. Behöver en ny parfym då mina snart är slut men vi får se hur det blir. Har några att välja på och det är verkligen jätte svårt att bestämma sig, helst av allt skulle jag vilja ha alla men det kostar ju en del.
När jag kom hem igen städade jag ur våran frys, hade knappt någon plats och det mesta är min frysta grönsaker men ska börja äta dem nästa vecka igen så att det tar slut.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Ska även göra fotbad och hoppas på att kunna slappna av ordentligen.
Känner mig konstig och har gjort det i flera dagar nu, det beror inte på att jag varit förkyld utan på att jag har ont i magen och det känns nästan som kramp. Sover jätte dåligt på nätterna och känner mig helt svullen och så fort jag lägger mig ner mår jag illa, har även fått jätte mycket sura uppstötningar. Tyson la sin tass på min mage i sömnen inatt och då var jag tvungen att rusa upp eftersom det kändes som jag skulle spy. Konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback