För bra för att vara sant.

Jag trodde jag verkligen på att få ytterligare en natt med full sömn men det var för bra för att vara sant.
Somnade direkt när vi gick och la oss men vaknade av att Johan var tvungen att gå upp för att dricka, jag får skylla mig själv eftersom jag i stort sett somnat på honom. När jag vaknat var det omöjligt att somna om eftersom magen började värka igen. Jag har nästan inte haft något ont idag och smärtan har inte varit alls hög, då kan man undra varför den ska komma på kvällarna och nätterna när man ska sova. Jag får nog ringa in imorgon för detta håller inte, har gått såhär sen mitten av Oktober nu men smärtan har inte alls varit såhär stark.

Jag har tagit en värktablett och väntar nu bara på att den ska göra nytta, sen tänker jag somna om igen. Innan jag gick och la mig hade jag bestämt mig för att gå upp tidigt imorgon, nu kan jag säkert bara drömma om det men hur som helst tänker jag ändå göra nytta här hemma imorgon och får väl helt enkelt bara ta det i lite snabbare tempo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback