Film

Nu har vi precis sett en film, var direkt inte igår som vi laddade hem film för att se men ikväll slog vi till. Den var väl sådär, inte precis någon film jag skulle valt men man får allt ställa upp ibland.


Har precis tvättat av mig sminket och tänderna är rena och alldels strax ska jag krypa ner i sängen för att sova. Imorgon klockan 8 ringer Hotel Roomservice i mobil, måste byta signal och vakna till någon som är lite mindre stressande.
Tyson ska få sova i sin säng inatt och jag hoppas att han ligger där hela natten och inte blir allt för ledsen, kan knappt komma ihåg senaste gången han gjorde men han är så otroligt mysig. Har legat och sovit på min mage hela filmen, snarkar så sött.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback