Fika.

Kom hem för en stund sen och har nu en hund som nosar på mig för fullt.

Varit iväg hos farmor och farfar där det blev en fika och även mys och bus med lilla Alice. Efter att vi busat klart sten somnade hon i mitt knä, sötnosen då. Vi har även suttit och kollat ut genom fönstret och skällt på att skolbarn som går förbi, Alice verkar mest tycka att de kan gå en annan väg. Haha. Jag fick även kräka den lilla stackaren idag då hon druckit kaffe, då blev hon mindre nöjd på mig men jag blev förlåten ganska fort ändå och då blev det mys igen.


När jag kom hem var det en annan hund som blev överlyckling och han heter Tyson. Han luktar just nu som bara den på mig och undrar säkert vart Alice håller hus. Strax efter att jag kommit hem kom även Johan hem och nu har jag tvingat in honom i duschen så att vi kan åka till Maxi. Behöver köpa hundmat då den nästan är slut.

Fick precis ett mess utav och mamma och de hade bara bra i Thailand. Dock hade hon huvudvärk men det beror nog på värmen, annars hade de badat och haft det gott.
En del har det bra helt enkelt, vi som är här i Sverige får stå ut med vintern och all snö. Säger som farfar sa: Vi bor på Gotland. Jag förstod inte riktigt vad han menade med det och frågade honom och fick svaret: "De sa på vädret att de enbart skulle snöa där idag men de snöar ju här också så nu har vi flyttat till Gotland och jag tänker snart gå ner till hamnen och kolla på båtarna". Haha han är allt för söt min farfar. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback