Fått jobb.

Här har det städats hela dagen och nu är det rent igen. Tog en evighet att få rent badkaret och ändå var det inte så smutisgt men blir lätt skitigt efter att Tyson har fått sig en dusch. Har även flyttat hans säng från vardagsrummet till sovrummet och det ska bli spännande att se hur länge han ligger i sin säng inatt.

Jag fick ett telefonsamtal förut och kan nu meddela att från och med 16 feb är jag inte arbetslös längre. Så jävla gött, äntligen kan en vardag börja igen. Personlig assistent i Skövde blev det denna gången, man har ju som sagt inte en utbildning bara för att det är kul. Jag tror jag kommer trivas kanon på det jobbet, vi klickade liksom direkt på intervjuvn igår. Jag är så jävla glad och nöjd!

Nu ska jag torka håret och sedan ska vi till Rusta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback