Fått en tid.

Klockan 5 inatt kunde jag somna igen och ni kan ju gissa om jag var trött imorse.

Telefon tiden var mellan 8 och 9 på KSS men jag chansade och ringde vid halv 10 när jag vaknade. Jag hade turen på min sida eftersom de svarade och nu har jag fått en tid nästa tisdag 13.15. Var meningen att mamma skulle följt med mig men eftersom hon åker till Thailand på torsdag gick ju inte det, hade hoppats på att få en tid redan denna veckan. Tur att jag har Johan och att han kunde sluta vid halv 1, han ska iallafall följa med mig.

Efter att jag ringt sprang jag ner i tvättstugan eftersom den var vår idag, tur att det inte var så mycket tvätt. Började dammsuga efter det och det blev även promenad med Tyson. Diskmaskinen har gått för fullt är hemma på morgonen och är nu klar, tur det för jag gillar inte att lämna den på när jag inte är hemma. Det är nog något jag fått från mamma. Haha.

Ska strax iväg på arbetsintervjuv men först måste jag springa ner och hämta tvätten och förbi Johan´s jobb. Min gasolina är slut och vill gärna inte ha bensinstop.



Kommentarer
Postat av: Georghedvig

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-09-16 @ 08:32:00
URL: http://georghedvig.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback