*

Har inte kommit så långt med mitt bak men ska snart sätta igång.
Varför är det så himla lätt att fastna vid datorn? Man gör ändå inget speciellt här!

Nu har jag iallafall bestämt mig för att det inte blir något dop. När jag tänker på hur han har betet sig mot min familj och min släkt och även en del av mina vänner så blir jag verkligen arg och ledsen. När jag skriver mina vänner så var detta för 6 år sedan och i mina ögon är det inte normalt att göra så som han gjorde och jag ångrar verkligen idag att min kompis inte gjorde något för att stoppa detta enbart för att jag var släkt med honom. Jag vet att jag inte ska känna någon skuld men det är verkligen pinsamt.
Jag vet att Johan inte skulle följt med dopet och det hade jag inte räknat med heller, min morbror gjorde verkligen bort sig förra året inför Johan och hans vänner och det är något som de aldrig kommer förlåta. Man kan inte behandla människor som man vill men det är precis vad han gör, han tror att folk går att köpa och inser inte att man förlorar dem istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback