Dusch

Här har jag då inte kommit i sängen än..

Duschade i en evighet känns det som men det var så himla skönt. Jag testade de olika massagelägena och har nu hittat min favorit, gissa om det var skönt att få massage på ryggen. Efter duschen var det dags att föna håret och tro det eller ej men jag plattade mitt hår och det händer då inte ofta.

Hämtade Mickis efter att jag var klar och då bar det av mot Shell. Mjölken var slut här hemma och Johan hade ingen frukost till jobbet, lika bra att passa på.

Snart ska jag ta en promenix med Tyson så han får göra sin behov en sista gång för idag, efter det får det bli sängen. Johan tittar på film men är nog slut om en stund.

Imorgon ringer klockan tidigt då jag ska upp och köra mormor och Kaj till resecentrum. När jag kommer hem blir det städ och klockan 1 ska jag till mitt ny JOBB. Ska bli spännande att se alla rutiner som de har, är ju olika på alla jobb. Efter det blir det kanske hem och hobby i Hjo med Mickis, hon har aldrig varit där och eftersom det är de bästa jag vet så ska jag ta med henne dit.

Resten av dagen ska jag säkert gå och vara nervös inför tisdagen. Om det nu hittar något fel så ser jag verkligen inte fram emot att få veta vad det är, Johan lugnar mig hela tiden och säger till mig att tänka på något annat. Tur att jag har honom, väckte honom imorse när jag drömde om gastroskopin och var så jäkla nervös och rädd inför den när jag vaknade. Men han förstår mig och han fick mig att inse att om det är något fel så är det bättre att få veta nu än att det ska vara försent. Tur att jag har min älskling. <3







Kommentarer
Postat av: Madsoline

Keep the good works comming.

2012-01-24 @ 09:50:31
URL: http://madsoline.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback