Städ

Vaknade imorse när klockan visade halv 10 och har varit i gång sedan dess.
Har grejat i sovrummet och gjort iordning i alla garderoben där inne och även två stycken i hallen.
Den vi har i sovrummet är verkligen inte stor, den är smal och utan hyllplan. Jag ställde in en trådback och satte även upp ett hyllplan så nu har vi kläderna där och även i den stora byrån. Garderoberna i hallen har även de fått hyllplan och det blev kanon bra.
Den höga byrån som vi hade i sovrummet har fått sin nya plats i datarummet, blev perfekt där inne och jag blev av med alla pärmar och skit. Johan ska få rensa ut en låda som han har sen, full med massa dataprylar och han använder inte ens hälften av allt.

Nu satte jag mig ner för att vänta på att golven i köket och hallen ska torka så att jag kan fortsätta med de andra rummen.

När allt är färdig städat ska jag hoppa in och ta en dusch och sen åka för att hälsa på farmor och farfar. Senare vet jag inte vad som händer, uppenbarligen inget.

Måste bara skriva det här: Jag njuter inte alls av att gå hemma längre, jag är rastlös som få och allt är skit. Jag vill ha ett jobb och det är verkligen snart, börjar bli ganska deppig av att bara gå hemma på dagarna.
När Mimmi bodde här hittade vi på saker och hon var nästan den enda jag umgicks med iallafall den enda vettiga som går att umgås med, henne kunde man berätta allt för och vi kunde bli sura på varanda men blev ändå alltid sams. Nu går jag verkligen bara hemma och drar GE MIG ETT JOBB INNAN JAG BLIR TOKIG!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback