Desperate housewives

Snart ska jag krypa ner i sängen och somnade, kommer antagligen somna på en gång för nu kan jag knappt hålla uppe min stackars ögon.

Här har det inte hänt allt för mycket ikväll. Jonas är här och han och Johan sitter just nu och spelar, strax ska jag be dem sänka så man kan somna utan att få höra en massa pang pang ljud. Jag har kollat på Desperate housewives, det är tur att det släpps tidigare i USA så att man slipper vänta tills det drar igång i Sverige.

Nu sitter jag bara vid datorn och kikar runt lite, lätt att man blir fast här men det kommer verkligen inte hända ikväll för då somnar jag sittande. Just nu laddar jag ner något antivirus program då jag inte hade det på datorn, brukar väldigt sällan sitta vid min bärbara då jag istället sitter vid Johan´s.

Imorgon kommer mamma och Bosse hit på en fika och de skulle köpa med sig kaffe. Som jag längtar efter kaffe. :) Kommer dricka så jag kissar på mig!

1 minut kvar på nedladdningen och under tiden tänker jag tvätta bort min smink. Varför sminkar man sig för, blir ju bara jobbigt på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback