Dagen är full.

Idag har jag vaknat ganska tidigt, det trodde jag inte eftersom jag somnade först vid 4 inatt.
Skönt att kunna vakna innan klockan ringer för det var precis det jag gjorde.
Hade ställt den på 10 eftersom jag skulle upp och ringa Alfa kassan men vaknade halv 10, kan detta bero på att man är helt inställd på att man ska gå?
Efter att jag ringt dem gick jag och la mig igen men somnade aldrig om, låg och busade med Tyson. Johan sover som en stock fortfarande men snart vaknar väl även han till liv.

Idag ska vi som sagt på bio, vi bokade den tidiga eftersom filmen är ganska lång.
Innan bion blir det kina mat vilket betyder att jag slipper tänka på mat idag, inte för att kina mat är nyttigt men det finns en massa goda grönsaker att välja på. Hihi.

Ikväll börjar även mitt skit program som jag följer skarpt.
Ja det är verkligen skit men jag har följt alla säsonger innan så varför ska jag sluta nu?
Paradise Hotel har haft uppehåll precis som det flesta program har under julen.
Ska även sätta mig och kolla om det nya avsnittet av Desperate Housewives har släppts, det sista var ju bara sååå spännande. Tur man kan ladda ner och att det släpps tidigare i USA.

Imorgon ska jag till frissan, underbart skönt att få ordning på håret. :)
Med andra ord så blir det tidigt i sängen ikväll eftersom jag ska vara där redan klockan 10.

I veckan hoppas jag på att mina nya gardiner till vardagsrummet kommer. Såg på ellos sida nu att det iallafall hade blivit skickade, hoppas bara att det blir bra där inne så man slipper skicka tillbaka. Men jag kan inte tänka mig annat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback