Clara´s dop.

Nu är vi hemma igen och Johan har precis gått över till Chim för att se på film. Jag ska strax lägga mig i soffan och kika om det är något bra på tv, klockan 10 är iallafall PH XL men är ganska trött eftersom jag inte fått många timmars sömn inatt så gissar på att jag kommer somna där.

Dopet var jätte fint och om jag inte skulle ha gått så hade jag nog verkligen ångrat mig efteråt. Jag hade aldrig sett lilla Clara förut men nu kan jag stolt säga att jag har världens sötaste kusin, hon var alldels perfekt och så himla söt. Jag blir sjukt sugen på en egen liten bebis att sniffa på men det får nog vänta ett tag till.

Lilla Clara myser i farfar´s famn.

Efter dopet åkte vi hem en snabb sväng, dels för att hämta Tyson. Malin och Micke kom hit och åkte med oss ut till Stenstorp, där bjöds det på mat och det var himla gott. Dock fick jag inte i mig så mycket eftersom vi ätit på dopet. Vi satt och pratade och hade trevligt, blev inte där så länge eftersom Malin och Micke skulle iväg och bowla med hans mamma.

En alldels perfekt dag om man bort ser från min magont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback