Besviken.

Vaken tidigt idag men skulle ha behövt mer sömn, har inte sovit alla många timmar och är fortfarande jätte trött efter två koppar kaffe.
När jag gick ut och tittade ut genom fönstret mötes jag av en stor besvikelse och namnet på det är snö! Igår sa jag till Johan att jag trodde snön snart skulle försvinna eftersom det bara visade sig vara -1. Tittade idag och då visar det -12. Som jag är besviken nu, jag vill inte ha mer snö istället vill jag ha en varm härlig vår och underbara vårkänslor Det är just det här jag menar med att bo i Sverige under vintern, JAG HATAR NÄR DET ÄR KALLT!!!!!

Nu ska jag strax åka iväg till frissan och förhoppningsvis blir det bra och då kommer det bild senare.
Men först måste jag skrapa runtorna och frysa fingrarna av mig, ge mig ett garage! Vantar för mig är helt onödigt de kommer ändå bara bort, för en gångs skull hade jag laddat in för denna vintern och köpt 3 par fingervantar men alla är redan borta. Detta är ytterligare ett tecken på att jag inte går ihop med vintern.

Jag längtar redan hem till sängen för det är precis vad jag tänker göra när jag kommer hem igen. Krypa ner i en varm säng för idag är enda dagen på hela året som jag hoppas på att Johan kommer sova länge. Har bara sovit 2 timmar inatt, jag hade alldels för ont i magen och mådde illa så jag trodde jag skulle spy samtidigt som jag var hur hungrig som helst. Att spy är det värsta jag vet och varje gång jag gör det saknar jag att vara ett litet barn och vill helst av allt ringa mamma och be henne komma för att ta hand om mig. Tur jag har Johan som tar hand om mig.

Oj så tiden springer iväg när man sitter här.

Måste även skänka en tanke till min morfar som ligger på sjukhuset på grund av njursten. Han hade opererats ringde mamma precis och sa och på fredag var ytterligare en operation. Hoppas inte njuren är helt slutkör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback