Arg på PH

Alldels strax ska jag krypa ner i sängen och somna. Inatt ska jag verkligen sova, jag behöver sömn!!!

Kollade på PH och blev så otroligt sur, första gången jag blir sur över de program men idag åkte en person ut som jag hållt på från första stund men det stod mellan honom och även tjej som jag höll på. Nu kan jag bara hoppas på att tjejen vinner och inte åker ut.

Johan är ute på sista rundan med Tyson men borde snart komma tillbaka in. Imorgon har jag inga planer alls mer än att städa.

Min stackars mamma har gått och blivit sjuk lagom till att de ska åka på torsdag. Vi får hålla tummarna för henne och att hon blir frisk tills dess för det värsta som finns är att flyga när man är förkyld. Hon hade fått precis som jag fick en massa nysningar, jag har även börjat nu ikväll att nysa men jag hoppas då verkligen inte på att bli sjuk igen. Men har ändå laddat upp med en massa näsdukar som vi köpte förut, skönt att slippa behöva ha en sönder riven näsa pga hårt toalettpapper.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback