Vår känslor

Idag har jag vår känslor enda ut i finger topparna. Solen står högt på himlen och det är inte alls många minus grader, nu kan vi bara hålla tummarna för att snön smälter bort. Våren är mycket välkommen nu. :)

Jag ska strax hoppa in i duschen för att senare åka till farmor och farfar på en fika. Längesedan jag var där nu.

Pratat i telefon med syster nu på fm, ett långt samtal vilket var längesedan. Vi ska försöka satsa på första helgen i Mars, hoppas bara inte hon jobbar då. Det passade iallafall både mig och mamma och nu får vi hålla tummarna för att det även passar Mimmi. Saknar att göra sånt där som hon och jag alltid gjorde, vi åkte jämt runt och kikade i affärer och drömde oss bort men nu blir det nästan aldrig sånt längre.

Tiden springer iväg och även vattnet rinner iväg. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback