Utbildningar

Oj vad klockan springer iväg. Har inte hänt ett skit ikväll och det har verkligen varit skönt.

Jag har suttit och kollat runt på olika utbildningar och jag börjar bli riktigt sugen på att plugga igen, inte någon direkt linje så men här ska ni få höra. Det första jag funderat på och längst är att vidare utbilda mig i massagen som jag läste på Komvux men kan inte bestämma mig eftersom kurserna är i Göteborg och jag vet inte om jag är så sugen på att pendla dit. En annan sak jag funderat på i några dagar är nakelteknolog/nagelterapuet, jag har suttit och kikat runt nu vart de kan finns kurser till detta och jag har hittat en i Skövde. Fast jag tror jag får fundera ett tag till innan jag bestämmer mig helt.




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ta båda två. Jag kan gärna tänka mig massage OCH fina naglar.

2010-02-24 @ 22:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback