Tjej film

Nu har jag tittat på filmen som gick på kanal 3, jag tyckte den var helt okej men det brukar jag tycka om "tjej" filmer. Johan slapp att kolla med mig och kollade istället OS genom datorn. Måste säga att Anja är grym som tog sitt broms även fast hon var skadad.

Jag fick även mina chips och coca cola till slut och har mumsat på det till filmen. Imorgon blir det längre pass på crosstrainern och ska även plocka fram den blåa stora bollen men får dock stänga in min i data rummet då eftersom Tyson gillar bollar. :P

Skönt med fredag imorgon och jag ska försöka få dagen att gå fort så jag slipper vara rastlös. Haha. Måste åka upp till mamma och Bosse imorgon för att låna deras skrivare och sedan ska jag till arbetsförmedligen och lämna in ett papper till.
Vi ska även handla imorgon har vi bestämt eftersom Johan helt verkade glöma det när han var i affären förut, minne som en guld fisk :P

Natti fina du..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback