Sömn.

Jag fick iallafall 5 timmars sömn och det får jag väl vara glad för men nu är det helt omöjligt att sova. Det krampar något fruktansvärt i magen, Johan han skrattade som tusan åt mig förut. Jag skulle berätta något och varje gång en kramp kom höjde jag rösten. Metallsmaken i munnen är värre idag än igår och måste dricka hela tiden för att få bort den. När ska min mage bli bra igentligen? Imorse när jag tagit medicinerna blev jag jätte yr, de snurrade hela huvudet och jag ramlade ihop i köket. Yr kunde man bli av dom men att det skulle bli såhär hade jag inte räknat med.

Imorgon är det fredag och början till helg. Ska bli skönt med helg eftersom Johan då är hemma, känns som att det bara blir värre i magen och då är det skönt att han är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback