Snö snö snö

Det snöar ute och det tänker nog inte sluta heller. Just nu är mina vår känslor väldigt långt bort. I detta väder är det inget positivt alls att ha bil, hade nästan hellre åkt buss men då får man räkna med långa väntetider istället. Jag får helt enkelt vara nöjd med min bil ändå och speciellt när det börjar töa ute. Tänk på de stackars människor som måste promenera ute då, er lider jag verkligen med. Ring om ni vill åka någonstans. ;)

Jag tänker börja spara pengar nu för denna bilen jag vill ha. Jag har modellen innan den här och är nöjd med den men denna älskar jag!!!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

www.textilonnet.se - Du kommer att bli helt sjuk ;)

2010-02-23 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback