Snart dags.

Snart dags för mig att åka till frisören. Ska bli sjukt skönt att sitta ner och bara ha någon annan som tar hand om en för en stund och självklart underbart med en förändrig. Men först blir det en snabbis promenad med Tyson och efter det förbi Johan´s jobb. Stackaren hade inget snus kvar, nu vet han hur det känns när inte jag har cigg. Haha. :P

Pratat med Mimmi flera gånger idag och nu hoppas jag ännu mer att jag och mamma åker dit nästa helg. Har så svårt att föreställa mig saker som hon menar och frågar om råd om till huset och hur hon vill ha det. Lättare när jag varit där och sett och kan se det framför mig. Perfekt också eftersom vi gillar samma saker och den helgen kommer säkerligen spenderas i affärer. Och nästa gång hon kommer hit får jag räka med Hem & Hobby eftersom de inte har den affären i Skåne och min storasyster är helt kär i den affären. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback